سیستم صوتی تالار و سالن چند منظوره

سیستم صوتی تالار و سالن چند منظوره هتل مجلل درویشی

 الف ) سیستم صوتی اصلی این سالن شامل باند های حرفه ای کمپانی جی بی ال (JBL) سری SRX که یکی از حرفه ای ترین مدل های تولید شده توسط این کمپانی می باشد ، پاور آمپلی فایر محصول کمپانی کرون (Crown)  سری XTI که جزء پاور های کلاس D با امکاناتی همچون پروسسور داخلی ، دارای مدار محدودیت db ، اکولایزر داخلی ، مدار تطبیق آمپدانس و ….. ، میکسر صوتی حرفه ای ۲۰ کانال محصول کمپانی ساند کرفت (Soundcraft) سری MFX و میکروفن های تریبونی ، دستی با سیم و بیسیم و نیز انواع میکروفن های بیسیم کمپانی ای کی جی (AKG)

سیستم صوتی تالار و سالن چند منظوره

سیستم صوتی تالار و سالن چند منظوره

ب ) سیستم کنفرانس به کار رفته در این سالن شامل ۳۰ عدد میکروفن کنفرانس شیتاچی ( SHitachi) با مشخصات ذیل میباشد :

 

۱) بلندگو داخلی ۲w

۲) میکروفن با حساسیت بالا جهت دریافت صدا از فاصله دور

۳) دارای خروجی هدفون جهت جلسات محرمانه و ضبط مکالمات از کنسول

۴) دارای کلید حق تقدم جهت تعیین وضعیت کنسولهای شرکت کننده

۵) از قابلیت های دیگر این سیستم قابل حمل بودن و نصب و راه اندازی سریع آن بوده که این قابلیت کاملا با شرایط سالن (چند منظوره بودن)

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به فاصله ۱/۴ کیلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود . ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد .