نمایشگاه صوت و تصویر

نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت صوت و تصویر جهان

 

نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت صوت و تصویر جهان

 

نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های یکپارچه اروپا ( Integrated Systems Europe ) موسوم به ISE در سال ۲۰۱۸  یکی از بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی لوازم صوتی و تصویری در جهان است که اواسط زمستان هرسال در آمستردام هلند برگزار می‌شود .

امسال نیز چهاردهمین دوره این نمایشگاه از روز ششم فوریه ( ۱۷ بهمن‌ ) به میزبانی شهر “آمستردام” هلند، آغاز و به مدت ۴ روز تا نهم فوریه ( ۲۰ بهمن ) ادامه داشت .

در این رویداد بین‌المللی در کنار برگزاری برنامه‌های جانبی، کنفرانس‌ها، سخنرانی‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، بیش از ۱۲۰۰ شرکت از ۱۷۷ کشور جهان به معرفی جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردهای خود در این حوزه پرداختند .

معرفی آخرین تکنولوژی و نمایش جدیدترین نسل از نمایشگرهای هتلی سامسونگ یکی دیگر از بخش‌های منحصر بفرد این نمایشگاه بود که با استقبال متخصصان و فعالان صنعت هتلداری از سراسر جهان، قرار گرفته است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان بزرگ و کوچک صنعت صوت و تصویر جهان به نمایش آخرین فناوری‌ها، دستاوردها و محصولات خود می‌پردازند و علاقه‌مندان را با جدیدترین‌های این صنعت آشنا می‌کنند.

 در این دوره از نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده حضور داشتند و در غرفه‌های خود به معرفی محصولات خود پرداختند. در این میان شرکت پاناسونیک ضمن معرفی محصولات خود، آخرین ویدئو پروژکتورهای خود را در معرض نمایش قرارداد. شرکت سنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌کننده‌های این نمایشگاه ضمن نمایش محصولات، آخرین فناوری‌های خود در عرصه سیستم‌های کنفرانس را معرفی کرد. داین‌آدیو نیز آخرین اسپیکرهای خود را در معرض بازدید علاقه‌مندان گذاشت.

از جمله شرکتهای معروف شرکت کننده در این نمایشگاه میتوان به کمپانی ال جی و لگراند اشاره نمود که ال جی از جدیدترین نمایشگرهای خود و کمپانی لگراند از آخرین دستاوردهای خود در زمینه کابلهای شبکه رونمایی کردند .

زمستان سال آینده در حالی پانزدهمین دوره نمایشگاه ISE برگزار می‌شود که از همین حالا علاقه‌مندان حوزه صوت و تصویر، منتظر دیدن جدیدترین‌های فناوری هستند.

نمایشگاه صوت و تصویر

نمایشگاه صوت و تصویر